Întrebări frecvente

1. Întrebare: Cum putem rezerva un sejur la Stațiunea ”Struguraș”?

Răspuns: Rezervarea camerei pentru o persoană sau a unui loc în cameră pentru 2 persoane se face la telefoanele: recepția – 024892262 și 079298077, administrator - 024892252 și 068936464 sau prin intermediul poștei electronice struguras@inbox.ru. Pentru rezervare e necesar să indicați data întrării în stațiune (orice zi a anului), perioada de tratament, numărul de persoane, tipul camerei (alegeți pe pagina Prețuri pentru cazare). Cu 10 zile înainte de sosire la stațiune e necesar să confirmați rezervarea prin telefon, în caz contrar rezervarea se anulează. Achitarea serviciilor noastre se face pe loc. Prețurile afișate pe saitul nostru sunt veritabile.  În caz dacă plecați înainte de termen de la sanatoriu, se face recalculare conform paginii prețuri pentru cazare, în dependență de zilele folosite se restituie suma pentru zilele nefolosite.

2. Întrebare: Ce acte trebuie să prezentăm la recepție?

Răspuns: Pentru înregistrare la recepție în ziua întrării la stațiune e necesar să prezentați: Buletinul de identitate a D-voastră, Fișa balneo - sanatorială eliberată de medicul de familie, demonstrarea rezervării făcute pe numele persoanei sau Biletul de tratament eliberat persoanei date de către Casa Națională de Asigurări Sociale RM.

3. Întrebare: Care sunt prețurile pentru serviciile prestate de stațiunea balneară ”Struguraș”?

Răspuns: Prețurile serviciilor noastre sunt afișate pe pagina Prețuri pentru Cazare pe site-ul nostru www.struguras.md. Prețurile afișate includ: cazare, alimentare după meniu (patru ori pe zi) și tratament balneo - sanatorial (patru proceduri pe zi) (duminică nu se prestează proceduri) pentru o persoană. Prețul serviciilor pentru un copil constituie 50% (copii cu vârsta 4 - 10 ani) și 70% (copii cu vârsta 10 - 14 ani). Copii trebuie să fie însoțit de părinți. Prețurile sunt valabile pentru cetățenii Republicii Moldova, Uniunii Europene și țărilor CSI.

4. Întrebare: Poate o persoană, care are bilet de tratament sau are rezervate servicii pe numele său să transmită biletul de tratament sau rezervarea efectuată unei alte persoane, sau să împartă cu o altă persoană biletul de tratament?

Răspuns:  Nu se permite. Biletul de tratament poate fi folosit numai de persoana înscrisă în bilet. Aceiași regulă este și în cazul cu rezervarea efectuată pe numele persoanei sau persoanelor (în acest caz scopul este să evităm comercializarea serviciilor noastre de către terți).

5. Întrebare: Care este modul și orarul prestării serviciilor de tratament în sanatoriu?

Răspuns: Procedurile balneo - sanatoriale sunt prescrise de medicii noștri curanți în dependență de diagnoza indicată în fișa balneo - sanatorială eliberată de medicul de familie al D-voastră și maladiile concomitente a pacientului. Medicii curanți primesc pacienții noi veniți de luni pînă sîmbătă. Procedurile sunt prestate pacienților de luni până sâmbătă inclusiv . Procedurile sunt prestate și în zilele de sărbători cu excepția zilei de Anul Nou 1 Ianuarie.

6. Întrebare: Se permite tratament medicamentos concomitent cu procedurile balneo - sanatoriale?

Răspuns: Stațiunea balneară ”Struguraș” prestează excluziv tratament balneo - sanatorial. Numai în cazuri de urgență, agravarea sănătății, pacientului i se acordă primul ajutor medicamentos.

7. Întrebare: Spuneți vă rog dacă nu reușesc să ajung la stațiune la data indicată în biletul de tratament, voi fi cumva sancționat sau nu?

Răspuns: Pacientul trebuie să se prezinte la stațiune la data indicată în biletul de tratament, nici mai devreme, nici mai târziu. Pacientul poate fi primit la stațiune în timp de 5 zile de întârziere, dar zilele de întârziere nu se restituie. Când pacientul nu se prezintă la stațiune mai mult de 5 zile după data întrării indicată în bilet, stațiunea ficsează o nouă perioadă de tratament reieșind din posibilitățile de cazare de care dispunem.

8. Întrebare: Care este modalitatea de cazare și ieșire la stațiune? În Europa de exemplu cazarea se face după ora 14:00 iar ieșirea nu mai târziu de ora 12:00.

Răspuns:La stațiunea balneară “Struguraș” cazarea se face în cursul zilei la data indicată în biletul de tratament, iar ieșirea de la stațiune se face la expirarea perioadei de tratament nu mai târziu de ora cazării. De exemplu: perioada de tratament 1 iunie - 18 iunie. V-ați cazat la ora 10:00 pe 1 iunie. Respectiv ieșirea este nu mai târziu de ora 10:00 pe 18 iunie.

9. Întrebare: Spuneți, vă rog, în ce valută pot achita serviciile prestate în stațiune?

Răspuns: Achitarea se face, de regulă, în Lei Moldovenești, însă persoanele străine pot achita serviciile în Euro, Dolari Americani, Ruble Rusești, Lei Românești.

10. Întrebare: E posibilă conectarea la Internet în incinta stațiunii?

Răspuns: În stațiune este activă zona WiFi liberă în toate camerele hoteliere și în jurul hotelului. De asemenea la dispoziția D-voastră este Internet café în incinta bibliotecii. Serviciile de internet sunt prestate gratis.

Sus


Telefon rezervare:
Recepția  024892262
        mob. 000000000
Manager  024892252
        mob. 068936464
           
Fax: 024851298
Fax: 024892232
Adresa: 4571 Dubasari, Cocieri,
Republica Moldova
Email: struguras@inbox.ru

Struguraş în imagini
Fizioterapie Parafinozocherita
» Vezi întreaga galerie foto

© 2011. Stațiune balneară STRUGURAŞ. Republica Moldova
Site elaborat de Andrei Madan

Total vizitatori: 306784
Total ieri: 138
Total azi: 171